Misją Instytutu Rynku Pracy jest udzielanie profesjonalnego wsparcia aktualnym i potencjalnym uczestnikom rynku pracy w ich rozwoju zawodowym w duchu poszanowania godności człowieka jako podmiotu pracy.

PROJEKTY INSTYTUTU RYNKU PRACY
 




POINFORMUJ ZNAJOMYCH




"MY PLACEMENT - Alternatywy są wśród nas!"


Ostateczna Lista Rankingowa

Zamieszczamy Ostateczną Listę Rankingową Wniosków o udzielenie jednorazowej dotacji na rozwój działalności gospodarczej w ramach projektu „MY PLACEMENT – alternatywy są wśród nas”. Lista została uszeregowana pod względem ilości uzyskanych punktów w trakcie oceny Wniosków, z uwzględnieniem procedury odwoławczej i protestacyjnej.

Wnioski pozytywnie ocenione przez Komisję Oceny Wniosków, znajdujące się na pozycjach o numerach 1 – 22 otrzymują dofinansowanie w postaci jednorazowej dotacji na rozwój działalności gospodarczej.

LISTA DO POBRANIA - PDF



Jednocześnie zamieszczamy kilka informacji istotnych
dla Uczestników Projektu „MY PLACEMENT – alternatywy są wśród nas”.

Spotkanie informacyjne

Zapraszamy na spotkanie informacyjne poświęcone procedurze podpisywania umowy o udzielenie dotacji na rozwój działalności gospodarczej. Na spotkanie zapraszamy wszystkie osoby znajdujące się na Ostatecznej Liście Rankingowej na pozycjach 1-22. Spotkanie odbędzie się w dniu 23 listopada 2012 roku (piątek), Ul. Żeromskiego 94, pok. 415 (IV piętro).

Ze względu na możliwości lokalowe spotkanie odbędzie się w dwóch turach:
Godz. 10.00 – Osoby znajdujące się na Ostatecznej Liście Rankingowej na pozycjach 1-11
Godz. 12.00 - Osoby znajdujące się na Ostatecznej Liście Rankingowej na pozycjach 12-22

Termin rozpoczęcia działalności

Prosimy o zarejestrowanie działalności gospodarczej wszystkie osoby znajdujące się na Ostatecznej Liście Rankingowej (na pozycjach 1-22), zgodnie z informacjami ujętymi we Wniosku o udzielenie dotacji i biznesplanie (właściwe numery PKD). Działalność Gospodarcza musi zostać zarejestrowana w czasie umożliwiającym otrzymanie niezbędnych informacji z bazy CEIDG i GUS (Nadanie numeru REGON) przed datą podpisania Umowy o udzielenie jednorazowej dotacji na rozwój przedsiębiorczości. Działalność gospodarcza MUSI rozpoczynać się najpóźniej w dniu 1 grudnia 2012 roku. Rozpoczęcie działalność gospodarczej w późniejszym terminie nie jest możliwe, gdyż będzie skutkowało brakiem przedstawienia wymaganych w Regulaminie dokumentów najpóźniej w dniu podpisania umowy.

Dokumenty i załączniki niezbędne na etapie podpisywania umowy
o udzielenie dotacji na rozwój przedsiębiorczości

Prosimy o przygotowanie następujących dokumentów (termin ich złożenia w biurze projektu – najpóźniej w dniu 30 listopada 2012 roku):

  1. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla prowadzonej działalności gospodarczej (wydruk z elektronicznej bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej – CEIDG), zawierającej także nadany danemu przedsiębiorcy numer REGON,
  2. Kopia dokumentu nadania numeru NIP (oryginał do wglądu),
  3. Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS ZUA, ZUS ZFA/ZPA) / KRUS, prowadzonej działalności gospodarczej (oryginał do wglądu),
  4. Zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne (wydane przez właściwy terytorialnie oddział ZUS) oraz o niezaleganiu z uiszczaniem podatków (wydane przez Urząd Skarbowy właściwy dla miejsca zamieszkania Uczestnika Projektu).
  5. Zaświadczenie wydane przez właściwy Bank, w którym Uczestnik Projektu prowadził będzie rachunek bankowy (firmowy) służący właściwej realizacji Umowy dotacyjnej, zawierające min. Dane Właściciela rachunku i numer rachunku, na który przekazana będzie Dotacja oraz, z którego dokonywane będą płatności w ramach prowadzonej przez Uczestnika Projektu działalności gospodarczej powstałej w ramach Projektu.
  6. Zabezpieczenie zwrotu przyznanych środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej (Weksel własny – jego podpisanie odbywa się w obecności Pracownika Projektu, w Biurze projektu).

Prosimy też o przygotowanie dokumentów niezbędnych na etapie podpisania umowy o dofinansowanie projektu, których wzory publikowane są poniżej:

  1. Formularz Informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
  2. Oświadczenie o nieskorzystaniu z innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowalnych, na które udzielana jest pomoc de minimis.
  3. Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy publicznej w okresie ostatnich 3 lat wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie (jeśli dotyczy).
  4. Oświadczenie Uczestnika Projektu, że w stosunku do niego ani nie toczy się żadne postępowanie egzekucyjne, ani też nie toczy się postępowanie sądowe lub administracyjne, które może zaowocować wszczęciem takiego postępowania egzekucyjnego.
  5. Oświadczenia uczestnika projektu, że nie korzystał i nie będzie korzystać równolegle z innych środków publicznych na rozpoczęcie działalności gospodarczej (w tym zwłaszcza ze środków Funduszu Pracy oraz w ramach Poddziałania 8.1.2  i Działania 6.2 na rozpoczęcie działalności gospodarczej).
  6. Oświadczenie uczestnika o niekaralności karą zakazu dostępu do środków na podstawie UFP art. 5 ust. 3 pkt. 1 i 4.

 Dokumenty do pobrania:

Projekt "MY PLACEMENT – Alternatywy są wśród nas!"
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
www.europa.eu www.efs.gov.pl





INSTYTUT RYNKU PRACY - FUNDACJA NOWY STAW
ul. Przechodnia 4, 20-003 Lublin, tel. +48 81 534 61 91, fax +48 81 534 61 92

eds@eds-fundacja.pl , www.irp-fundacja.pl

Konto : Alior Bank S.A. ul. Zana 32A 20-601 Lublin
Numer identyfikacyjny banku - SWIFT: ALBPPLPW , Numer rachunku PL13249000050000453097076090

.
  © INSTYTUT RYNKU PRACY - FUNDACJA NOWY STAW    2004-2024    © WEBMASTER: STUDIO EM   .
DO GRY